Για τους/ις φοιτητές/τριες που έχουν ξεκινήσει την πρακτική τους μετά την 01/03/2023 η διαδικασία υποβολής Απογραφικού Δελτίου Εισόδου έχει αλλάξει.
- Σύνδεση στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα (ΠΣ) apps.praktiki.uoa.gr
- Λίγες ημέρες πριν την έναρξη της πρακτικής σας θα λάβετε ένα email με θέμα Εισαγωγή Προσωπικών Στοιχείων – ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ. Σε αυτο το email θα βρείτε τις βασικές οδηγίες για τη σύνδεση σας καθώς και το σχετικό σύνδεσμο. Μπορέιτε να συνδεθείτε και πριν τη λήψη του email.
- Για να συνδεθείτε θα πρέπει να γνωρίζετε τα ακαδημαικά σας στοιχεία καθώς και το ΑΜΚΑ σας.
- Σε περίπτωση που σας εμφανιστούν μηνύματα αδυναμίας σύνδεσης θα πρέπει να διαβάσετε τα σχετικά μηνύματα και να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία επικοινωνίας που εμφανίζονται στο ΠΣ.
- Προσοχή! Στο νεο πληροφοριακό σύστημα συνδέονται μόνο φοιτητές/τριες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον πραγματοποιήσης πρακτικής άσκησης.
- Εισαγωγή Προσωπικών Στοιχείων
- Μετά τη σύνδεση σας θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία (όμοια με τα στοιχεία που δηλώσατε στη σύμβαση σας)
- Προσοχή! Η εισαγωγή των στοιχείων σας γίνεται μόνο μια φορά και δεν μπορεί να επαναληφθεί. Αν θέλετε να αλλάξετε κάποιο στοιχείο επικοινωνήστε μαζί μας.
- Μετά τη σύνδεση σας θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία (όμοια με τα στοιχεία που δηλώσατε στη σύμβαση σας)
- Έλεγχος στοιχείων απο το γραφείο πρακτικής άσκησης.
- Τα στοιχεία σας θα ελεγχθούν απο το αρμόδιο στέλεχος και έπειτα θα λάβατε ένα email για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου
Συχνές Ερωτήσεις
σχετικά με το νέο Πληροφοριακό Σύστημα apps.praktiki.uoa.gr
Ο σύνδεσμος για τη σύνδεση στο νεο Πληροφοριακό Σύστημα είναι: apps.praktiki.uoa.gr
Αν εμφανίζονται μηνύματα αδυναμίας σύνδεσης τότε ενδέχεται να υπάρχουν τα εξής προβλήματα:
- Δεν έχουν εισαχθεί η εγγραφή σας στη Βάση Δεδομένων του νέου Πληροφοριακού Συστήματος διότι α) ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ή β) δεν έχει ολοκληρωθεί η συλλογή των στοιχείων του/ης απο το συμφωνητικό ή γ) δεν έχουν περαστεί ακόμη τα στοιχεία σας στη Βάση Δεδομένων.
- Υπάρχει λάθος αντιστοίχηση με το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ που εισάγει ο/η φοιτητής/τρια και με αυτό που είναι αποθηκεύμενο στη Βάση Δεδομένων
- Λυσή 1: ελέξτε τα προσωπικά σας στοιχεία και προσπαθήστε ξανά
- Λυσή 2: Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Αν δεν έχετε λάβει email συμπλήρωσης στοιχείων αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
- Το email δεν έχει σταλεί αλλα θα σταλεί σύντομα
- Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
- Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
- Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
- Λύση 2. Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
- Λύση 3. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
- Λύση 4. Δε θα λάβετε σχετικό email
Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα στη συμπλήρωση ενός πεδίου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Το πεδίο δέχεται δεδομένα σε μια συγκεκριμένη μορφή (π.χ., Ο ταχυδρομικός κώδικας αποτελειται αποκλειστικά απο 5 αριθμούς)
- Λύση 1. Ελέξτε τις περιγραφές πάνω απο το πεδίο συμπλήρωσης. Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Αν δεν έχετε λάβει email υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
- Δεν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή προσωπικών στοιχείων
- Δεν έχουν εγκριθεί τα προσωπικά σας στοιχεία
- Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
- Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
- Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
- Λύση 2. Δείτε την ενότητα Συμπλήρωση στοιχείων
- Λύση 3. Το email θα σταλεί σύντομα
- Λύση 4. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
- Λύση 5. Δε θα λάβετε σχετικό email
Αν το σύστημα δεν μου επιτρέπει την Έναρξη υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Δεν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή προσωπικών στοιχείων
- Δεν έχουν εγκριθεί τα προσωπικά σας στοιχεία
- Η τρέχουσα ημερομηνία είναι μεγαλύτερη απο την ημερομηνία έναρξης της πρακτικής σας άσκησης
- Λύση 1. Δείτε την ενότητα Συμπλήρωση στοιχείων
- Λύση 2. Τα στοιχεία σας θα εγκριθούν σύντομα
- Λύση 3. Για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου θα πρέπει να έχει επέλθει η ημερομηνία έναρξης της πρακτικής σας άσκησης. Σε περίπτωση που δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η πρακτική σας άσκηση παρακαλούμε συνδεθείτε στο σύστημα μας την ημέρα έναρξης της πρακτικής σας άσκησης.
Το γεγονός οτι εμφανίζονται λάθη δεν είναι ανησυχητικό.
- Διαβάστε πολυ προσεκτικά τις ερωτήσεις-επεξηγήσεις και απαντήστε σε όσα ερωτηματα δεν έχουν απαντηθεί, σημειώνοντας στο αντίστοιχο πεδίο ΝΑΙ.
- Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές χρειαστεί αν μετά την ολοκλήρωση εμφανιστούν μηνύματα λάθους.
- Μην ξεχάσετε να πατήσετε το κουμπί ολοκλήρωση στο τέλος.
- Σε περίπτωση που δεν μπορειτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Αν δεν έχετε λάβει email υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
- Δεν έχετε ολοκληρώσει την υποβολή του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου
- Η ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης είναι μικρότερη απο την τρέχουσα ημερομηνία
- Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
- Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
- Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
- Λύση 2. Το Απογραφικού Δελτίου Εισόδου πρέπει να υποβλήθεί ΑΜΕΣΑ.
- Λύση 3. Το email θα σταλεί σύντομα
- Λύση 4. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
- Λύση 5. Δε θα λάβετε σχετικό email
Αν το σύστημα δεν σας επιτρέπει την Έναρξη υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Δεν εχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα υποβολής του δελτίου
- Η τρέχουσα ημερομηνία είναι μικρότερη απο την ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης
- Λύση 1. Ελέγχουμε την ορθότητα της λήξης σας και θα σας ενημερώσουμε σύντομα
- Λύση 2.Για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου θα πρέπει να έχει επέλθει η ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης. Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η πρακτική σας άσκηση παρακαλούμε συνδεθείτε στο σύστημα μας την ημέρα λήξης της πρακτικής σας άσκησης.
Το γεγονός οτι εμφανίζονται λάθη δεν είναι ανησυχητικό.
- Διαβάστε πολυ προσεκτικά τις ερωτήσεις-επεξηγήσεις και απαντήστε σε όσα ερωτηματα δεν έχουν απαντηθεί, σημειώνοντας στο αντίστοιχο πεδίο ΝΑΙ.
- Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές χρειαστεί αν μετά την ολοκλήρωση εμφανιστούν μηνύματα λάθους.
- Μην ξεχάσετε να πατήσετε το κουμπί ολοκλήρωση στο τέλος.
- Σε περίπτωση που δεν μπορειτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Νέοι αριθμοί τηλεφώνου Γραφείου Πρακτικής Άσκησης Συγκροτήματος Ευρίπου (Ψαχνά) 2228 0 21812 Ευαγγελία Αντωνίου 2228 0 21821 Φανή Λαυρέντη