Αγαπητές Φοιτήτριες, Αγαπητοί Φοιτητές,

σας καλωσορίζουμε στο πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης του Ε.Κ.Π.Α και στον νέο Πληροφοριακό Σύστημα Πρακτικής Άσκησης. Σε αυτην τη σελίδα μπορείτε να δείτε οδηγίες έναρξης που αφορούν φοιτητές/τριες οι οποίοι/ες έχουν επιλεγεί για Πρακτική Άσκηση.

ΣΤΑΔΙΟ 1) ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

Η διαδικασία δημιουργίας του Ιδιωτικού Συμφωνητικού στην Πρακτική Άσκηση περιλαμβάνει ορισμένα απαραίτητα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε προσεκτικά. Μέσω της πλατφόρμας, θα συμπληρώσετε τα απαραίτητα προσωπικά σας στοιχεία καθώς και τα στοιχεία του φορέα υποδοχής. Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία συμπλήρωσης και ελεγχθούν τα στοιχεία σας από το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης, θα ενημερωθείτε μέσω email για την παραλαβή του συμφωνητικού και τα επόμενα βήματα.

Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικά τη διαδικασία, βήμα προς βήμα, Στάδιο 1.1 – 1.6. (Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα σε οποιοδήποτε από τα παρακάτω βήματα, μπορείτε να συμβουλευτείτε τη σελίδα Συχνών Ερωτήσεων (FAQ) για επιπλέον βοήθεια):

Θα λάβετε ένα email από τη διεύθυνση: paoikon@uoa.gr ή noreply@apps.praktiki.uoa.gr με θέμα: «Εισαγωγή Στοιχείων Συμφωνητικού»

Αφού λάβετε το email, θα πρέπει να συνδεθείτε στην πλατφόρμα του Πληροφοριακού Συστήματος Πρακτικής Άσκησης μέσω της παρακάτω διεύθυνσης:

https://apps.praktiki.uoa.gr

Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία σύνδεσής σας (ιδρυματικό λογαριασμό) για πρόσβαση στο περιβάλλον της πρακτικής άσκησης.

Προσοχή!

  • Σε περίπτωση που σας εμφανιστούν μηνύματα αδυναμίας σύνδεσης θα πρέπει να διαβάσετε τα σχετικά μηνύματα και να επικοινωνήσετε μαζί μας στα στοιχεία επικοινωνίας που εμφανίζονται στο ΠΣ.
  • Στο νεο πληροφοριακό σύστημα συνδέονται μόνο φοιτητές/τριες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον πραγματοποιήσης πρακτικής άσκησης.

Αφού συνδεθείτε επιτυχώς στο σύστημα, θα εμφανιστεί στην αρχική σας σελίδα η ακόλουθη ενέργεια:

Ενέργεια Α1 – ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ: Εισαγωγή Προσωπικών Στοιχείων Φοιτητή/τριας (κατάσταση: μη ολοκληρωμένη.)
Θα πρέπει να επιλέξετε το σύνδεσμο και να συμπληρώστε προσεκτικά και με ακρίβεια τα προσωπικά σας στοιχεία.
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αφορά μόνο φοιτητές/τριες ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Σε πρώτη φάση οι ημερομηνίες που θα τηρηθούν είναι οι ακόλουθες,

  1. Φοιτητήτριες/τές που θα καταθέσουν τα συμφωνητικά τους στις 23/04/25 θα συμπληρώσουν στο συμφωνητικό τους ημερομηνία έναρξης 28/04/25
  2. Φοιτήτριες/τές που θα καταθέσουν τα συμφωνητικά τους στις 24/04/25, θα συμπληρώσουν στο συμφωνητικό τους ημερομηνία έναρξης 29/04/25
  3. Οι παραπάνω ημερομηνίες αφορούν φοιτητές/τριες που πρέπει να ξεκινήσουν αμέσως μετά το Πάσχα. Η κατάθεση νέων συμφωνητικών θα είναι δυνατή καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου έως και τα τέλη Ιουλίου.
  • Κωδικό GROUP ATLAS (ρωτήστε τον φορέα σας)
  • ΌΝΟΜΑ – ΕΠΩΝΥΜΟ
  • ΟΝΟΜΑ – ΕΠΩΝΥΜΟ ΠΑΤΕΡΑ
  • ΟΝΟΜΑ – ΕΠΩΝΥΜΟ ΜΗΤΕΡΑΣ
  • ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ (είναι συμπληρωμένο)
  • Email (είναι συμπληρωμένο)
  • ΦΥΛΟ
  • ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
  • ΟΝΟΜΑ ΣΥΖΥΓΟΥ
  • ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  • ΧΩΡΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ, ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ
  • ΔΟΥ
  • ΠΟΛΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ, ΟΔΟΣ & ΑΡΙΘΜΟΣ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ
  • ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ, ΕΚΔΟΥΣΑ ΑΡΧΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ, ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
  • ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ
  • ΑΜΚΑ
  • ΑΦΜ
  • ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ
  • ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ (είναι συμπληρωμένο)
  • ΙΒΑΝ
  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
  • ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ
  • ΗΜΕΡΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
  • ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
  • ΩΡΑ ΛΗΞΗΣ
  • ΜΗΝΙΑΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ
  • ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ

Παρατηρήσεις:

  • Ορισμένα πεδία έχουν έλεγχο εγκυρότητας, π.χ. το ΑΦΜ πρέπει να έχει 9 αριθμούς, ο ΤΚ πρέπει να είναι 5 αριθμοί κ.λπ.

  • Αν κάποιο πεδίο μείνει κενό ή λάθος, δεν θα μπορείτε να προχωρήσετε στα επόμενα βήματα

Προσοχή:

  • Όλα τα στοιχεία που καταχωρείτε πρέπει να συμφωνούν με τα στοιχεία που υπάρχουν στην Αστυνομική σας Ταυτότητα / Διαβατήριο

  • Σε περίπτωση που κάποια πληροφορία διαφέρει ή έχει καταχωρηθεί λανθασμένα, ενδέχεται να καθυστερήσει η έγκριση της πρακτικής σας.

Αφού ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση των προσωπικών σας στοιχείων, θα πρέπει να μεταβείτε στην ενέργεια:

Ενέργεια Α2 – ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ: Εισαγωγή Στοιχείων ΦΟΡΕΑ Απασχόλησης (κατάσταση: μη ολοκληρωμένη.)

Αυτή η ενέργεια αφορά τον φορέα στον οποίο θα πραγματοποιηθεί η Πρακτική σας Άσκηση, και πρέπει να συμπληρωθεί με προσοχή και υπευθυνότητα, καθώς τα στοιχεία της θα ενσωματωθούν στο επίσημο συμφωνητικό.

Εάν δεν γνωρίζετε κάποιο στοιχείο, επικοινωνήστε άμεσα με τον υπεύθυνο του φορέα για να το προμηθευτείτε

Τα στοιχεία που πρέπει να συμπληρώσετε περιλαμβάνουν:

  • ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΦΟΡΕΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
  • ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ
    • π.χ. Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (ΕΠΕ), Ανώνυμη εταιρία (ΑΕ), Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ), Ομόρρυθμη Εταιρία (Ο.Ε), Ετερόρρυθμη Εταιρία (Ε.Ε) ατομική επιχείρηση, σύλλογος, σωματείο, Ν.Π.Δ.Δ. κ.λ.π
  • ΑΦΜ ΦΟΡΕΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
  • ΠΕΡΙΟΧΗ
    • ΕΔΡΑ ΦΟΡΕΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ: ΠΟΛΗ – ΠΕΡΙΟΧΗ
  • ΟΔΟΣ
    • ΕΔΡΑ ΦΟΡΕΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ: ΟΔΟΣ & ΑΡΙΘΜΟΣ
  • ΤΗΛΕΦΩΝΟ
  • Email ΦΟΡΕΑ
  • ΟΝΟΜΑ ΝΟΜΙΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
  • ΕΠΩΝΥΜΟ ΝΟΜΙΜΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
  • ΤΟΠΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
    • Αν είναι ίδια με την έδρα του φορέα συμπληρώστε ξανά τα ίδια στοιχεία
    • Διαφορετικά, συμπληρώστε Πόλή, Περιοχή, Οδό, Αριθμό

Προσοχή:

  • Η ακρίβεια στη συμπλήρωση των στοιχείων είναι απαραίτητη για να προχωρήσει η διαδικασία έγκρισης και έκδοσης του συμφωνητικού.

  • Σε περίπτωση που κάποια πληροφορία διαφέρει ή έχει καταχωρηθεί λανθασμένα, ενδέχεται να καθυστερήσει η έγκριση της πρακτικής σας


Αφού συμπληρώσετε με επιτυχία τόσο τα προσωπικά στοιχεία όσο και τα στοιχεία του φορέα υποδοχής, η αίτησή σας προωθείται αυτόματα για έλεγχο και έγκριση από το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης.


Ποιοι ελέγχουν τα στοιχεία σας:

Η ομάδα που είναι υπεύθυνη για την αξιολόγηση της αίτησής σας αποτελείται από διοικητικούς υπαλλήλους  του Γραφείου Πρακτικής Άσκησης (μπορείτε να βρείτε τον/ην αρμόδιο/α υπάλληλο που εξυπηρετεί το Τμήμα σας εδώ)


Τι ελέγχουν:

Οι υπεύθυνοι ελέγχουν:

  • Αν όλα τα πεδία είναι σωστά και πλήρως συμπληρωμένα

  • Αν τα στοιχεία συμφωνούν με αυτά που υπάρχουν στο ΑΤΛΑΣ και στο ΕΚΠΑ

  • Αν πληρούνται οι όροι και προϋποθέσεις για ένταξη στην Πρακτική Άσκηση (π.χ. χρονικά όρια, φορέας, τύπος απασχόλησης)


Ενημέρωση με Email:

Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος, θα λάβετε νέο email, στο οποίο θα ενημερώνεστε:

  • είτε για έγκριση και επόμενο βήμα (Στάδιο 1.5),

  • είτε για διορθώσεις που απαιτούνται για να συνεχίσετε.

Αν απαιτούνται αλλαγές, θα μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας απευθείας μέσα από το σύστημα.

Μόλις λάβετε email έγκρισης από το σύστημα, θα μπορείτε να κατεβάσετε το συμφωνητικό σας (απο το apps.praktiki.uoa.gr) σε μορφή PDF, μέσα από την αρχική σελίδα του πληροφοριακού συστήματος πρακτικής άσκησης. Θα πρέπει να εκτυπώσετε το συμφωνητικό σας σε  5 αντίτυπα.

Παρακαλείστε να:

  1. Κατεβάσετε και να εκτυπώσετε το συμφωνητικό (5 αντίτυπα).

  2. Ακολουθήσετε τη διαδικασία συλλογής υπογραφών σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες.


Υπογραφές που απαιτούνται:

Στο συμφωνητικό υπάρχουν συνολικά 5 θέσεις για υπογραφές.
Ωστόσο, εσείς θα χρειαστεί να φροντίσετε για τις 3 από αυτές, συγκεκριμένα:

  1. Ο/Η Δικαιούχος (δηλαδή εσείς, ο/η φοιτητής/φοιτήτρια)

  2. Ο Νόμιμος Εκπρόσωπος του Φορέα Υποδοχής (υπογραφή + σφραγίδα)

  3. Ο Υπεύθυνος για την Πρακτική Άσκηση του Τμήματος

    • Σε ορισμένα τμήματα ο υπεύθυνος υπογράφει στο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης οποτε θα χρειαστείτε 2 συνολικά υπογραφές.

Προσοχή:
Όλες οι υπογραφές πρέπει να είναι ευανάγνωστες και να τοποθετηθούν στις αντίστοιχες θέσεις του εγγράφου.


Μόλις συλλέξετε όλες τις απαραίτητες υπογραφές και για τα 5 αντίτυπα, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα (Στάδιο 1.6).

Aφού ολοκληρώσετε τη συλλογή των απαιτούμενων υπογραφών και με υπογεγραμμένα τα 5 πρωτότυπα αντίτυπα είστε έτοιμοι να καταθέσετε στο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης το σύνολο των εντύπων έναρξης. Τμηματική κατάθεση δεν γίνεται δεκτή. Τα έντυπα που πρέπει να προσκομίσετε για την έναρξη της πρακτικής σας είναι τα εξής:

  1. Το Ιδιωτικό Συμφωνητικό Πρακτικής Άσκησης Φοιτητή
    • 5 ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ (+ 1 ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ του Γραφείου)
  2. Την Δήλωση φυσικού προσώπου για κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (αρχείο)
    • ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΗ (+ 1 ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ του Γραφείου
  3. Ένα αντίγραφο λογαριασμού ή φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου τραπέζης
    • (+ 1 ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ του γραφείου).

Το γραφείο βρίσκεται εδώ


Ώρες και Ημέρες Κατάθεσης:

  • [Π.χ. Δευτέα-Πέμπτη 10.00-13.00]

  • Ή κατόπιν συνεννόησης με τον/την αρμόδιο/α υπάλληλο


Σημαντικές Οδηγίες:

  • Τα 5 συμφωνητικά πρέπει να είναι πλήρως υπογεγραμμένο στις 3 σωστές θέσεις.

    • Δεν γίνονται δεκτά αντίγραφα ή φωτογραφίες – απαιτείται πρωτότυπο έγγραφο.

  • Η κατάθεση πρέπει να γίνει εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου (π.χ. πριν την έναρξη της πρακτικής).

  • Στο Γραφείο προσέρχεστε για κατάθεση και όχι για συμπλήρωση, τα έντυπα πρέπει να είναι ήδη συμπληρωμένα και υπογεγραμμένα (3 υπογραφές).

Μετά την κατάθεση, η ομάδα του Γραφείου ΠΑ.Α. θα προχωρήσει σε τελικό έλεγχο και ενεργοποίηση της πρακτικής σας στο σύστημα και θα ενημερωθείτε για τα επόμενα βήματα, αν χρείαζονται με προσωπικό email.

ΣΤΑΔΙΟ 2) ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ

….

ΣΤΑΔΙΟ 3) ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το έγγραφο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ αυτό το εκτυπώνετε και το συμπληρώνετε αποτυπώνοντας τις εργασίες που πραγματοποιήσατε καθώς και τις εμπειρίες που αποκομίσατε στο διάστημα που υλοποιήσατε την πρακτική σας άσκηση και το υπογράφετε. (συμπληρώνεται από την 1η μέρα της πρακτικής έως και τη λήξη )

ΣΤΑΔΙΟ 4) ΑΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ

  • Λίγες ημέρες μετά την έναρξη της πρακτικής σας (ίσως και την ίδια) θα λάβετε ένα email με θέμα Υποβολή Απογραφικού Δελτίου Εισόδου – ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ.
  • Η διαδικασία είναι αρκετά απλή, απλά ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται.