Συχνές Ερωτήσεις
σχετικά με το νέο Πληροφοριακό Σύστημα apps.praktiki.uoa.gr
Ο σύνδεσμος για τη σύνδεση στο νεο Πληροφοριακό Σύστημα είναι: apps.praktiki.uoa.gr
Αν εμφανίζονται μηνύματα αδυναμίας σύνδεσης τότε ενδέχεται να υπάρχουν τα εξής προβλήματα:
- Δεν έχουν εισαχθεί η εγγραφή σας στη Βάση Δεδομένων του νέου Πληροφοριακού Συστήματος διότι α) ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ή β) δεν έχει ολοκληρωθεί η συλλογή των στοιχείων του/ης απο το συμφωνητικό ή γ) δεν έχουν περαστεί ακόμη τα στοιχεία σας στη Βάση Δεδομένων.
- Υπάρχει λάθος αντιστοίχηση με το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ που εισάγει ο/η φοιτητής/τρια και με αυτό που είναι αποθηκεύμενο στη Βάση Δεδομένων
- Λυσή 1: ελέξτε τα προσωπικά σας στοιχεία και προσπαθήστε ξανά
- Λυσή 2: Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Αν δεν έχετε λάβει email συμπλήρωσης στοιχείων αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
- Το email δεν έχει σταλεί αλλα θα σταλεί σύντομα
- Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
- Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
- Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
- Λύση 2. Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
- Λύση 3. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
- Λύση 4. Δε θα λάβετε σχετικό email
Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα στη συμπλήρωση ενός πεδίου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Το πεδίο δέχεται δεδομένα σε μια συγκεκριμένη μορφή (π.χ., Ο ταχυδρομικός κώδικας αποτελειται αποκλειστικά απο 5 αριθμούς)
- Λύση 1. Ελέξτε τις περιγραφές πάνω απο το πεδίο συμπλήρωσης. Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Αν δεν έχετε λάβει email υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
- Δεν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή προσωπικών στοιχείων
- Δεν έχουν εγκριθεί τα προσωπικά σας στοιχεία
- Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
- Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
- Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
- Λύση 2. Δείτε την ενότητα Συμπλήρωση στοιχείων
- Λύση 3. Το email θα σταλεί σύντομα
- Λύση 4. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
- Λύση 5. Δε θα λάβετε σχετικό email
Αν το σύστημα δεν μου επιτρέπει την Έναρξη υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Δεν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή προσωπικών στοιχείων
- Δεν έχουν εγκριθεί τα προσωπικά σας στοιχεία
- Η τρέχουσα ημερομηνία είναι μεγαλύτερη απο την ημερομηνία έναρξης της πρακτικής σας άσκησης
- Λύση 1. Δείτε την ενότητα Συμπλήρωση στοιχείων
- Λύση 2. Τα στοιχεία σας θα εγκριθούν σύντομα
- Λύση 3. Για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου θα πρέπει να έχει επέλθει η ημερομηνία έναρξης της πρακτικής σας άσκησης. Σε περίπτωση που δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η πρακτική σας άσκηση παρακαλούμε συνδεθείτε στο σύστημα μας την ημέρα έναρξης της πρακτικής σας άσκησης.
Το γεγονός οτι εμφανίζονται λάθη δεν είναι ανησυχητικό.
- Διαβάστε πολυ προσεκτικά τις ερωτήσεις-επεξηγήσεις και απαντήστε σε όσα ερωτηματα δεν έχουν απαντηθεί, σημειώνοντας στο αντίστοιχο πεδίο ΝΑΙ.
- Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές χρειαστεί αν μετά την ολοκλήρωση εμφανιστούν μηνύματα λάθους.
- Μην ξεχάσετε να πατήσετε το κουμπί ολοκλήρωση στο τέλος.
- Σε περίπτωση που δεν μπορειτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Αν δεν έχετε λάβει email υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
- Δεν έχετε ολοκληρώσει την υποβολή του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου
- Η ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης είναι μικρότερη απο την τρέχουσα ημερομηνία
- Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
- Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
- Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
- Λύση 2. Το Απογραφικού Δελτίου Εισόδου πρέπει να υποβλήθεί ΑΜΕΣΑ.
- Λύση 3. Το email θα σταλεί σύντομα
- Λύση 4. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
- Λύση 5. Δε θα λάβετε σχετικό email
Αν το σύστημα δεν σας επιτρέπει την Έναρξη υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους
- Δεν εχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα υποβολής του δελτίου
- Η τρέχουσα ημερομηνία είναι μικρότερη απο την ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης
- Λύση 1. Ελέγχουμε την ορθότητα της λήξης σας και θα σας ενημερώσουμε σύντομα
- Λύση 2.Για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου θα πρέπει να έχει επέλθει η ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης. Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η πρακτική σας άσκηση παρακαλούμε συνδεθείτε στο σύστημα μας την ημέρα λήξης της πρακτικής σας άσκησης.
Το γεγονός οτι εμφανίζονται λάθη δεν είναι ανησυχητικό.
- Διαβάστε πολυ προσεκτικά τις ερωτήσεις-επεξηγήσεις και απαντήστε σε όσα ερωτηματα δεν έχουν απαντηθεί, σημειώνοντας στο αντίστοιχο πεδίο ΝΑΙ.
- Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές χρειαστεί αν μετά την ολοκλήρωση εμφανιστούν μηνύματα λάθους.
- Μην ξεχάσετε να πατήσετε το κουμπί ολοκλήρωση στο τέλος.
- Σε περίπτωση που δεν μπορειτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
- περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.