ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

FAQs

FAQs2023-03-04T20:44:27+00:00

Συχνές Ερωτήσεις

σχετικά με το νέο Πληροφοριακό Σύστημα apps.praktiki.uoa.gr

Δεν μπορώ να βρω το σύνδεσμο2023-03-04T12:54:07+00:00

Ο σύνδεσμος για τη σύνδεση στο νεο Πληροφοριακό Σύστημα είναι: apps.praktiki.uoa.gr

Εισάγω τα στοιχεία μου αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ2023-03-04T15:29:00+00:00

Αν εμφανίζονται μηνύματα αδυναμίας σύνδεσης τότε ενδέχεται να υπάρχουν τα εξής προβλήματα:

  1. Δεν έχουν εισαχθεί η εγγραφή σας στη Βάση Δεδομένων του νέου Πληροφοριακού Συστήματος διότι α) ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ή β) δεν έχει ολοκληρωθεί η συλλογή των στοιχείων του/ης απο το συμφωνητικό ή γ) δεν έχουν περαστεί ακόμη τα στοιχεία σας στη Βάση Δεδομένων.
  2. Υπάρχει λάθος αντιστοίχηση με το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ που εισάγει ο/η φοιτητής/τρια και με αυτό που είναι αποθηκεύμενο στη Βάση Δεδομένων
  • Λυσή 1: ελέξτε τα προσωπικά σας στοιχεία και προσπαθήστε ξανά
  • Λυσή 2: Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
    • περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Δεν έχω λάβει email συμπλήρωσης στοιχείων2023-03-04T15:40:02+00:00

Αν δεν έχετε λάβει email συμπλήρωσης στοιχείων αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους

  1. Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
  2. Το email δεν έχει σταλεί αλλα θα σταλεί σύντομα
  3. Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
  4. Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
  • Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
  • Λύση 2. Επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
    • περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
  • Λύση 3. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
  • Λύση 4. Δε θα λάβετε σχετικό email
Αντιμετωπίζω πρόβλημα στη συμπλήρωση ενός πεδίου2023-03-04T15:45:28+00:00

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα στη συμπλήρωση ενός πεδίου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους

  1. Το πεδίο δέχεται δεδομένα σε μια συγκεκριμένη μορφή (π.χ., Ο ταχυδρομικός κώδικας αποτελειται αποκλειστικά απο 5 αριθμούς)
  • Λύση 1. Ελέξτε τις περιγραφές πάνω απο το πεδίο συμπλήρωσης. Αν το πρόβλημα παραμένει επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
    • περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Ολοκλήρωσα τη συμπλήρωση των στοιχείων μου. Τώρα τι κάνω;2023-03-04T15:47:56+00:00
Τα προσωπικά σας στοιχεία θα ελεγχθούν και θα εγκριθούν σύντομα (ενδεχομένως να τροποποιήθουν).
Σύντομα θα λάβετε ένα νεο email για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου (Α.Δ.Εισόδου).
Δεν έχω λάβει email υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου2023-03-04T15:56:51+00:00

Αν δεν έχετε λάβει email υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους

  1. Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
  2. Δεν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή προσωπικών στοιχείων
  3. Δεν έχουν εγκριθεί τα προσωπικά σας στοιχεία
  4. Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
  5. Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
  • Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
  • Λύση 2. Δείτε την ενότητα Συμπλήρωση στοιχείων
  • Λύση 3. Το email θα σταλεί σύντομα
  • Λύση 4. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
  • Λύση 5. Δε θα λάβετε σχετικό email
Το σύστημα δεν μου επιτρέπει την Έναρξη υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου2023-03-04T16:00:35+00:00

Αν το σύστημα δεν μου επιτρέπει την Έναρξη υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους

  1. Δεν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή προσωπικών στοιχείων
  2. Δεν έχουν εγκριθεί τα προσωπικά σας στοιχεία
  3. Η τρέχουσα ημερομηνία είναι μεγαλύτερη απο την ημερομηνία έναρξης της πρακτικής σας άσκησης
  • Λύση 1. Δείτε την ενότητα Συμπλήρωση στοιχείων
  • Λύση 2. Τα στοιχεία σας θα εγκριθούν σύντομα
  • Λύση 3. Για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου θα πρέπει να έχει επέλθει η ημερομηνία έναρξης της πρακτικής σας άσκησης. Σε περίπτωση που δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η πρακτική σας άσκηση παρακαλούμε συνδεθείτε στο σύστημα μας την ημέρα έναρξης της πρακτικής σας άσκησης.
Απαντάω στις ερωτήσεις αλλά συνεχώς εμφανίζονται λάθη2023-03-04T16:06:18+00:00

Το γεγονός οτι εμφανίζονται λάθη δεν είναι ανησυχητικό.

  • Διαβάστε πολυ προσεκτικά τις ερωτήσεις-επεξηγήσεις και απαντήστε σε όσα ερωτηματα δεν έχουν απαντηθεί, σημειώνοντας στο αντίστοιχο πεδίο ΝΑΙ.
  • Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές χρειαστεί αν μετά την ολοκλήρωση εμφανιστούν μηνύματα λάθους.
  • Μην ξεχάσετε να πατήσετε το κουμπί ολοκλήρωση στο τέλος.
  • Σε περίπτωση που δεν μπορειτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
    • περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά και το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Ολοκλήρωσα την υποβολή του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου. Τώρα τι κάνω;2023-03-04T16:08:05+00:00
Λίγες ημέρες πριν το τέλος της πρακτικής σας άσκησης θα λάβετε ένα νεο email για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου.
Δεν έχω λάβει email υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου2023-03-04T21:09:38+00:00

Αν δεν έχετε λάβει email υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους

  1. Το email έχει σταλεί αλλα υπάρχει στο φάκελο SPAM
  2. Δεν έχετε ολοκληρώσει την υποβολή του Απογραφικού Δελτίου Εισόδου
  3. Η ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης είναι μικρότερη απο την τρέχουσα ημερομηνία
  4. Το email που έχετε δηλώσει στο συμφωνητικό σας είναι λάθος ή είναι γεμάτο και δεν μπορεί να λάβει νέα emails
  5. Ο/η φοιτητής/τρια δεν πραγματοποιεί πρακτική άσκηση ούτε έχει εκδηλώσει σχετικό ενδιαφέρον
  • Λύση 1. Ελέξτε το φάκελο SPAM
  • Λύση 2. Το Απογραφικού Δελτίου Εισόδου πρέπει να υποβλήθεί ΑΜΕΣΑ.
  • Λύση 3. Το email θα σταλεί σύντομα
  • Λύση 4. Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.
  • Λύση 5. Δε θα λάβετε σχετικό email
Το σύστημα δεν μου επιτρέπει την Έναρξη υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου2023-03-04T21:13:19+00:00

Αν το σύστημα δεν σας επιτρέπει την Έναρξη υποβολής του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου αυτό μπορεί να οφείλεται στους εξής λόγους

  1. Δεν εχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα υποβολής του δελτίου
  2. Η τρέχουσα ημερομηνία είναι μικρότερη απο την ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης
  • Λύση 1. Ελέγχουμε την ορθότητα της λήξης σας και θα σας ενημερώσουμε σύντομα
  • Λύση 2.Για τη συμπλήρωση του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου θα πρέπει να έχει επέλθει η ημερομηνία λήξης της πρακτικής σας άσκησης. Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η πρακτική σας άσκηση παρακαλούμε συνδεθείτε στο σύστημα μας την ημέρα λήξης της πρακτικής σας άσκησης.
Απαντάω στις ερωτήσεις αλλά συνεχώς εμφανίζονται λάθη2023-03-04T21:15:08+00:00

Το γεγονός οτι εμφανίζονται λάθη δεν είναι ανησυχητικό.

  • Διαβάστε πολυ προσεκτικά τις ερωτήσεις-επεξηγήσεις και απαντήστε σε όσα ερωτηματα δεν έχουν απαντηθεί, σημειώνοντας στο αντίστοιχο πεδίο ΝΑΙ.
  • Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές χρειαστεί αν μετά την ολοκλήρωση εμφανιστούν μηνύματα λάθους.
  • Μην ξεχάσετε να πατήσετε το κουμπί ολοκλήρωση στο τέλος.
  • Σε περίπτωση που δεν μπορειτε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία επικοινωνήστε με τον υπεύθυνο του Πληροφοριακού Συστήματος με email
    • περιγράψτε το πρόβλημα και γράψτε υποχρωτικά το Όνομα-Επώνυμο καθώς και το ΑΦΜ-ΑΜΚΑ σας.
Ολοκλήρωσα την υποβολή του Απογραφικού Δελτίου Εξόδου. Τώρα τι κάνω;2023-03-04T21:15:53+00:00
Θα σας ενημερώσουμε με email για τα επομενα βήματα.
Go to Top